ناحیه کاربری
صفحه اصلی
درباره ما
تاریخچه
چارت سازمانی
سند راهبردی
مدیران
هیات مدیره
دفتر مرکزی
مراکز رفاهی
خدمات شرکت
گواهینامه ها
تقدیرنامه ها
ارتباط با ما
تماس با ما
نقشه سایت
فرم استخدام
راهنمای تماس
اخبار و رویدادها
اخبار و رویدادها
اطلاعیه ها
اخبار خبرگزاری ها
مقاله ها
لینک ها
مراکز رفاهی
مجتمع پردیس فرمانیه تهران
مجتمع پردیس چادگان
زائرسرای پردیس مشهد
هتل سلام مشهد
مجتمع پردیس دریاکنار
گالری
رویدادها
مجتمع پردیس چادگان
مجتمع پردیس دریا کنار
مجتمع پردیس زائر سرا
مجتمع پردیس فرمانیه
هتل سلام مشهد
مقاله ها
صفحه اصلی
مقاله ها
بررسی ابعاد و مولفه های توانمندسازی کارکنان در تصمیم گیری سازمانها
1400/10/01
نویسنده : اکرم محمدی نیکو
چکیده:هدف در این تحقیق (بررسی ابعاد و مولفه های توانمندسازی کارکنان در تصمیم گیری سازمانها) می باشد روش تحقیق در این پژوهش به صورت اسنادی و کتابخانه ای می باشد. توانمندسازی کارکنان، روش جدیدی است که برای افزایش بهره وری از راه افزایش تعهد کارکنان به سازمان و بالعکس مورد استفاده مدیران قرار می گیرد و این شیوه ارزشمندی است که بین کنترل کامل مدیریت و آزادی عمل کارکنان توازن برقرار می کند. توانمندسازی با پرورش احساس کفایت نفس و با بوجود آوردن آزادی عمل برای کارکنان این فرصت را بوجود خواهد آورد تا توانایی مهارتها، و بهبود و موجبات اثربخشی سازمان فراهم گردد.
بررسی نقش مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری
1400/08/17
نویسنده : اکرم محمدی نیکو
چکیده یکی از عوامل عمده و شرط اصلی موفقیت صنعت بانکداری، موضوع مشتری است از این رو مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که به معنی تلاش سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش به مشتری است بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری است. روش تحقیق به صورت اسنادی و کتابخانه ای است بدین منظور پس از بررسی مبانی نظری تحقیق، این نتیجه حاصل گردید توجه به مدیریت دانش، به عنوان یکی از عوامل تمرکز بر مشتریان اصلی و کلیدی تاثیرگذار است. کلمات کلیدی: مدیریت دانش، مشتری، مشتری وفادار، ارتباط با مشتری، بانکداری.
1
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن است